تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن مدل PRO-50SA11 سری NANO CELL ,

menuordersearch
kalamalls.com
قبلی
بعدی

تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن مدل PRO-50SA11 سری NANO CELL

(0)
(0)

تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن مدل PRO-50SA11سری NANO CELL

تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن مدل PRO-50SA11 سری NANO CELL
رنگ و مدل کالا
تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن مدل PRO-50SA11سری NANO CELL
تعداد
+
_
عدد
26,912,500 تومان
تماس بگیرید

تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن مدل PRO-50SA11سری NANO CELL

تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن مدل PRO-50SA11سری NANO CELL

نقد و بررسی تخصصی کالا مالز

تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن مدل 50SA11سری NANO CELL

تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن سری NANO CELL جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصول کمپانی پرو ویژن است. این محصول به دلیل بهره بردن از پنل ال جی و قطعات با کیفت ال جی کیفیتی متمایز از برند‌های معتبر بازار را ارائه می‌دهد. این محصول با در اختیار داشتن سیستم عامل اندروید به روز و وای فای داخلی و حافظه داخلی رام بالا، تجربه بی همتایی از تکنولوژی هوشمند از جمله وبگردی صفحات، استفاده از برنامه‌های کاربردی و بازی‌های اندروید، اتصال بی سیم گوشی همراه به تلویزیون، تماشای فیلم و سریال اینترنتی، و بسیاری از امکانات گوشی‌های هوشمند را در صفحه بزرگ تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن سری NANO CELLفراهم آورده است.

ال ای دی هوشمند پرو ویژن با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 ال جی در نمایش، تجزیه و تحلیل تصاویر تجربه بی‌نظیری از نمایش رنگ‌ها را به ارمغان آورده است. این تکنولوژی روز دنیا که در تلویزیون ال ای دی هوشمند پرو ویژن سری NANO CELLاست با فراهم کردن محدوده دینامیکی بالا و واقعی و افزایش تمایز بین نقاط روشن و تاریک صفحه، نرخ کنتراست و رنگ‌های مشاهده شده را بسیار بالا برده و باعث نمایش تصاویری واقعی‌تر و طبیعی‌تر از رقبای همتای خود می‌کند.
تلویزیون‌های پروویژن سری NANO با بهرمندی از گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 با تکنولوژی ال جی و با پشتبانی از سیگنال‌های HEVC و H265 و همچنین قابلیت پردازش 10 بیت واقعی تعبییه شده در این گیرنده، قابلیت پخش تمامی شبکه‌ها و تصاویر ارسالی صدا و سیما را داشته، به طوری که تمامی تصاویر دریافتی را با همان تعداد پیکسل دریافتی و بدون ذره‌ای افت کیفیت ارئه و نمایش می‌دهد.

و اما از همه مهمتر nano cellفناوریه جدیدیست ک در پنلهای الجی است ،کمپانی پروویژن در محصولات خود به کار میبرد در نتیجه میتواند کیفیتهای زیر 8 میلیون پیکسل را تا بالای 8 میلیون پیکسل برساند یعنی همیشه تصویری عالی و شفاف در اختیار داردیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramtelegramwhatsuprubika
logo

دفتر مرکزی کالامالز: استان قزوین، شهر بیدستان خیابان شهیدزارع پور، کوچه بوستان، پلاک 0.0، طبقه همکف
قزوین - بیدستان-خیابان امام - پلاک 80
تلفن های تماس: 09125825233-02832322424
www.kalamalls.com
siyadohoni@gmail.com